London & Dinosaurier

Sitter här och drömmer mig bort till London. Saknar stadslivet, affärerna och en anledning till att göra sig lite fräsch och gå ut! Känner att en resa till härliga London snart behöver göras... Då blir de afternoon tea på Harrod's med underbar atmosfär och en pianospelare - vilket jag verkligen kan rekomendera. Även om sommaren är fantastisk så börjar jag längta till hösten med kappor, stövlar och strumpbyxor. Det är alltid vacker när löven faller.

Tillbaka till verkligenheten. Sitter och pluggar för fullt om Dinosaurier.. det är riktigt spännande. Har även börjat på en ny bok vilken jag tänkt ska bli klar innan året är slut och omfamnar mycket av miljöerna och omgivningarna här i Spanien. Kommer uppdatera om boken och jag hoppas ni kommer läsa den!

Have a great day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0