Vad gör man inte för pengar?

Jo, man söker alla sommarkurser på distans som finns för att ha något att göra och få lite pengar. Med valet tillhands - Geologi eller Dinosaurier- deras utveckling och utdöende kan jag nu bestämma vad jag ska sysselsätta mig med under sommaren. Utdöda gigantiska djur eller jordens uppbyggnad? Respekt åt de döda och ändå dras mitt beslut till att studera jordens uppbyggnad... Kanske ska tacka Urban geografilärare för baskunskaperna och ett ändå hyfsat intresse.
Kvällen här på Mallorca är varm med sköna vindar. Sitter och planerar en trevlig överraskning till imorgon för att förhoppningsvis göra någon glad. Nu ska jag bestämma mig mellan Piña Colada eller Banana Daiquri till morgondagen, kanske helt enkelt tar båda två?
- Till dig som inte befunnit dig på denna populära plats - Mallorca - ännu, säger jag bara en sak. Åk hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0