Ny adress till bloggen!

Kära läsare!
Efter att ha funderat och kännt efter har jag beslutat att öppna min blogg med en ny adress. Med en ny passion - Baking - öppnar jag nu istället 'Manhattan Dessert's & Travel'. 
Mitt intresse för att baka ökar ständigt och nu framåt vintern vill jag föröka min kunskaper i glacering av tårtor och att baka himelska bakelser. Har bestämt mig för att köpa hem lite produkter som passar bra i köket och gärna med ert intresse, utöka mina kunskaper. Dock får det mer avancerade vänta till november då denna lägenhet på Mallorca inte är utrustad med de rätta råvarorna. Jag hoppas ni blir lika inspirerade som jag av recepten jag kommer publicera! 
Manhattan Dessert's & Travel är samma blogg som denna, men med ett större intresse för matlagningen. Jag kommer fortsätta skriva om livet på Mallorca och fortsätta publicera mina texter, vilka jag hoppas ni kommenterar. Det är så roligt att läsa vad ni tycker! Bloggen kommer också fortsätta fokusera på resor, vilka jag hoppas blir många under åren. 

Hoppas ni följer mig och gillar det ni läser. Tack på förhand, vi ses på Manhattan Desser'ts & Travel !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0